onsdag 24. august 2011

Her må det feires!

Fornyelse må jo alltid feires
- i dag er det opprettet både en ny Papirplaneten side på facebook
*da den gamle facebook-gruppen vil bli slettet om kort tid
Det er mye lettere å forholde seg til sider enn grupper på FB

- samtidig blir det pustet liv i denne bloggen (omsider)

Her vil du kunne se alt som er av salg og nyheter
- samt en god dose inspirasjon

I den anledning syns vi det er knall kjekt å kunne gi vekk en "premie" til en av dere første som "liker oss" både her (håper vi) og på Facebook

Den 15.september trekkes 1 "vinner" som vil motta 
6 valgfrie ProMarkertusjer 

(plukker utifra sortiment)

..så hva trenger du gjøre for å delta ??

Jo - enkelt, lik oss på Facebook :)

10 kommentarer:

Helle sa...

Hopp og hei,
her er jeg!
Også på Facebook ♫
God fortsettelse ♥
-Helle-

Meretekj sa...

Hei hei

Her er jeg, jeg er på facebook også:)
Dette blir spennende.

Hjemmkos sa...

så flott fornyelse. Liker dere her og på facebook jeg :)

Lisbeths kort og scrap sa...

følger og liker dere overalt, jeg :D

(skulle bare ønske dere hadde en "ønskelistefunksjon" i nettbutikken - sånn rett i forkant av bursdager og jul...)

Klem fra Lisbeth

Lena / Kortand sa...

Følger dere både her og på Facebook. :-)

Anne sa...

Klart jeg liker og følger dere! Både her og på Facebook :-)

Inas lune hjørne. sa...

Følger dere her og på Facebook. Deler link med andre og.
Har dere fysisk butikk i Sogndal nå?

Ha en fin lørdag. :-)

Livert sa...

Liker :-) både her og der...

Anne Gro sa...

Liker her og der jeg ogsp ;)

anna ø. h. sa...

Likar!!