tirsdag 6. september 2011

DT for Papirplaneten, eskekort "ala Anja"


Joda, lager til tider ting jeg ikke har prøvd eller kan
- alt må jo testes :)

Denne gang har jeg laget en eske, som DT for Papirplaneten

Så da jeg skulle lage eske valgte jeg å lage en light-versjon
- pleier alltid lage lokk i lokk, men sparte meg selv for mye tid med å denne gang lage vippelokk

Og for å gjøre det litt vanskeligere igjen, er formen en sommerfugl

så her kommer esken, søt som bare det :)

 Alle produkter er handlet hos Papirplaneten
 Teksten er så nydelig, fra Storyteller
 Nydelige blonder, og ikke minst ostekluten (den kommer straks i nettbutikken)

 Slik ser den ut åpen
 med plass til å skrive hilsen i lokket :)

..da var det tilbake til julekortproduksjon
- ønsker dere alle en magisk dag.
Klem, Anja

1 kommentar:

Randi Th. sa...

Denne var nydelig! Flotte farger og flott pyntet.
Ha en fin dag!
Klem