torsdag 29. september 2011

Kort - In2Stamps

Hei på dere! :)

Først må jeg kort skrive tusen tusen takk for at jeg ble spurt om og være med på Papirplaneten sitt dream team. Gleder meg til og vise dere forskjellige ting som jeg lager. Men først tenkte jeg og vise dere noen kort jeg har lagd tidligere med noen stempler fra In2Stamps. Så vidt jeg vet er det bare Papirplaneten som fører disse stemplene (evt en av få i Norge), og de er jo super søte. Så ta en kikk i stempelkategorien hvis du ser noen du liker!

Her er et god bedrings kort som er fargelagt med ProMarkers, papir fra Basic Grey, Spellbinders tag til teksten og rammer rundt, blomster sprayet med glimmer mist.

Et bursdagskort også med papirer fra Basic Grey, Cuttlebug embossing folder, januar mnd tag fra Norsk Stempelblad. Motivet er fargelagt med ProMarkers.

Og husk, Kari har utrolig mye som ikke er i nettbutikken også så er det noe du trenger/leter etter/ikke finner så send henne en mail!! :)

Ha en kreativ torsdag!


1 kommentar:

Anja's KortKreasjoner sa...

WOW - så nydelig Ida :)
er så stolt av å ha deg på vårt team :) tusen takk for at du deler disse med oss
klem, Anja