torsdag 16. august 2012

Her er månedensbidrag i fra meg, Anette :)

Her har jeg satt sammen et bryllupskort, min bror gifter seg om et par uker :D
Her har jeg brukt et motiv i fra Magnolia, som er fargelagt med ProMarkers.
Hud: Sunkissed pink, Dusky pink og Almond
Kjole: Ivory
Skjorte: Ivory og Vanilla
Bukse: Cool grey 1-5
Blondt hår: Mustard og Buttercup
Mørkt hår: Burntsienna, Caramel og Tan
Roser: Burgundy, Poppy og red



Her kommer julekortet :)
Motiv fra Magnolia
Fargene jeg har fargelagt med er:
Hud: Sunkissed pink, Dusky pink og Almond
Hår: Mustard og Buttercup
Blått: Midnight blue, Denimin blue og pastel blue
Sko: Cool grey 1-5
Kjole: Putty og Almond
Rødt bånd: Burgundy, Poppy og Lipstick red
Julestjerner: Poppy, Lipstick red og Salmon pink


Gleder meg til å se bidragene deres til vår måntlige utfordring frem til jul!
Anette


Ingen kommentarer: