tirsdag 18. september 2012

Det føles helt fantastisk og komme i gang med Art Journal kreative ting igjen.
En god venn fant et gedigent atlas til meg på loppis, ganske lik størrelse som den Dyan viste frem da hun var på Norges besøk tidligere i år. Jeg har ganske enkelt sprayet som en gal dame i tre forskjellige farger. Jeg liker og bruke to i samme tone og en med litt kontrast for å få en liten "pop" på siden min. 

Papirplaneten har alle DYLUSIONS INK sprayene på lager. 
Skriv bare inn i kommentar feltet hvilken farge/farger du ønsker så ordner Kari så det blir med ordren din!

Et godt tips er og i sammenheng med basis ting som disse sprayene er og bruke det du har tilgjengelig, gjerne ting fra da barna var små, ofre en gammel saks og en pensel og spray, mal og kos deg! :-)

I nettbutikken finner du en del stempler fra Paperbag Studios som jeg syns er kjempe fine til og bruke i art journal, ta en titt og se om du finner noen du liker! 

På denne første siden har sprayet med Squeezed Orange og Cut Grass. I tillegg til stempler og ProMarker tusjer for å lage teksten med. 


Siden boka er så stor ble det dessverre litt dårlig bilder, men dere ser jo fint hva det skal være! :) 

Siden dette er et atlas har jeg malt noen av sidene med gesso og hvit akryl maling for å få enda større effekt av de knæsje sprayene. Her kommer en veldig enkel siden hvor jeg har brukt en stensil og sprayet over. Her har jeg brukt Vibrant Turquoise og London Blue. Jeg har sprayet i midten for så og snu stensilen og bruke overskudds blekket til og lage et motsatt mønster. Et tips jeg fikk med meg da jeg var så heldig og møte Dyan på en demo! 


Ønsker dere og se mer av min art journal så legg igjen en kommentar på innlegget så viser jeg gledelig frem mer og forskjellige sider! :)

Takk for at du tok turen innom. Ta også turen innom nettbutikken, du finner blant annet noen herlige stempler fra Paper Inspirations på tilbud!! 



Klem fra Ida 

1 kommentar:

Kristin sa...

Dylusions er fantastisk, elsker de sprayene!

Når trekker dere forresten juleutfordringen som hadde frist i august? Bare nysgjerrig og spent jeg. hihi :)