tirsdag 9. oktober 2012

Papirplaneten sponser fortsettelse... + PREMIE

Jeg tenkte jeg kunne fortsette og vise dere bidragene mine til Timeglasset siden både Papirplaneten sponset utfordringen og meste parten av stæsjet jeg har brukt kommer fra nettopp Papirplaneten! :-)

Til del oppgave to lagde jeg et dørskilt. Jeg stanset ut vimpler med Spellbinders Dies og limte disse til en sirkel jeg hadde klipt ut. så begynte jeg og spraye og stæsje og lime og slik ble resultatet: 


Følg med videre utover uka, da jeg viser dere flere av bidragene mine i tillegg til litt nytt fra min side.

Også må jeg beklage at trekningen av jul i august har uteblitt, her har det skjedd en glipp fra vår side. 
Men nå har jeg trukket en heldig vinner  ved hjelp av random.org og det ble Nr. 3 - Sylvia.

Gratulerer Sylvia, du har vunnet valgfrie varer til kr 350,- fra Papirplaneten.
Send fullt navn til Kari på kariloel@online.no så får du godskrevet bestillingen din! :-)



Ha en kreativ kveld!

Klem Ida


Ingen kommentarer: