tirsdag 16. oktober 2012

Vil gjerne vise fram mitt siste bidrag til Anonyme Timeglass, som Papirplaneten sponset :)
Oppgaven var å lage ett sett.
Jeg må si at jeg stor koset meg med denne oppgaven, selv om den var krevende.
Men moro med en utfordring :)
Stempler i fra Kort og godt, samt Papirdesign.
Flere bilder i bloggen min.

Da kommer månedens julekort.
Her har jeg maskert to stempler i fra Magnolia.
Dem finner du her;
 
Fargene jeg har brukt er;
Hår; Burnt sienna, cinnamon og tan
Hud; Sunkissed pink, dusky pink og almond
Stjerner; Orange, gold og tulip yellow
Ellers har jeg brukt Vanilla og ivory på detlajer/kjole.

Fikk bestilling på et kort som skulle til en baby shower,
og hun ventet jente og likte ikke rosa.
Så da ble det ett lilla babykort :)
Motivet finner du her.
Fargene jeg har brukt er;
Klær; Orchid og ametyst
Vinger; Lilac og lavender
Hud; Sunkissed pink, dusky pink og almond
Blonder og pute; Putty og almond
 

Ingen kommentarer: