mandag 24. desember 2012

Giveaway - Varer frem til Julaften

Heisann alle sammen

Det nærmer seg jul, og i den sammenheng velger vi i DT hos Papirplaneten å ha en Giveaway frem til 24. desember :)
PS: bla ned for nye innlegg

For å få vinnerlodd må du ha gjort følgende:

1. Legge knappen for Papirplanetens blogg i margen i bloggen din - tilbakelinke
2. Lage ett eget innlegg med bilde av Giveaway´en og tilbakelinke
3. Bli følger (om du ikke alt er det)
4. Legg igjen link til selve innlegget i Inlinkz 
5. Legg igjen en kommentar her når alt er gjort
6. For dere som har Facebook - lik oss gjerne der og



Giveaway inneholder: 
24 ulike design x 2 fra 6x6 ark fra "Från mitt hjerte"
16 ulike design x 2 fra 6x6 ark fra "Minnenas Atelje"
- altså 40 ulike 6x6 (totalt 80 stk til 1 heldig vinner)


Her der det: 
blomster, store og små halvperler, blader, 
sommerfugl album, mini klesklyper, brades,  mm.



Det kan godt være at premien øker om det blir mange nye følgere i bloggen her og på facebook

Vinneren blir annonsert 1.juledag + noen gode nyheter for 2013

Klem fra DT i Papirplaneten

29 kommentarer:

Gitte sa...

Det var da en super lækker GiveAway. Den vil jeg gerne være med på. Jeg har lagt billede i min sidebar, samt lavet et indlæg. Jeg er følger og liker også på Facebook Og har nu kommenteret. Tak for chancen.

Rita sa...

Wow! Dette vare en flott give away! :) jeg elsker arkene til Pion :) er følger fra før, link/bilde i sidebar og innlegg er laget :) Klem Rita

ellen.fossli sa...

WOW WOW WOW, for en helt utrolig giveaway, måtte bare kaste meg over den når jeg tittet innom her i dag <3 En kjempe blogg, mye fint og ikke minst fantastisk butikk <3<3<3
Men tilbake til GIVEAWAYen, den hadde vært noe, 80 ark <3<3<3 PION <3<3<3 KRYSSER FINGRE TÆR JA ALT HER JEG LIGGER ;) Denne gangen håper jeg virkelig det går min vei :) :) :)

Meretekj sa...

Utrolig flott giveaway, som jeg gjerne vil være med på trekningen av.Klem, Merete

Merete/Scrappeguri sa...

Oi, det var en flott Giveaway og den vil jeg gjerne ha sjanse til å vinne. Er følger fra før, link/bilde og deres giveaway er i min sidebar.
Merete

Synnøve Dyhring sa...

KJEMPEFIN giveaway som jeg gjerne vil være med på trekning av.Link/bilde i sidebar og innlegg er laget, er blitt følger
Synnøve D

Kort og godt sa...

Da var innlegg, tilbakelinging, sidebar og følging på plass.
Da er det bare å krysse fingre :-)
Siri

Lin Monika sa...

Flott giveaway! Blir veldig gjerne med i trekkning på denne. Laget innlegg og link/bilde i sidebar.
Klem, Lin Monika

Birgitanita sa...

En flott giveaway som blir noens flotte julegave.
Jeg vil svært gjerne være med på denne.
Har gjort det som må til :)
Klem.

Irene A-R sa...

Hei!
Kjempeflott Giveaway,blir gjerne med på den.
Har bilde med link i sidebar, eget innlegg med link, lagt meg til som følger. Kommentaren er på plass, og kanskje blir det julegave fra Papirplaneten i år?
Klem, Irene

Catharina Norberg Skjørvold sa...

Da har jeg fulgt alle trinnene, på FB har jeg likt dere lenge :)

Håper på hyggelig hilsen fra Papirplaneten i romjula!

Gro Tollaksen sa...

Kjempe flott:)
Tenk å få det som julegave:)
Gleder meg til jul.

Karina Bunkenborg sa...

Det ville ikke være dårligt med sådan en ekstra julegave!!! Den er jeg med på!

Anne Lill Degnes sa...

utrolig fin give away!! Så klart jeg vil være med på den!! Gjort alt i rekken over :) Anne Lill

☥ Kaia sa...

Denne vil jeg være med på. Pion har de vakreste papirer.
Da har jeg fulgt alle reglene.
Håper det er jeg som får en ekstra julegave i år da *lol*

Klem fra Kaia

Lisbet sa...

Denne må jeg jo være med på og ar gjort det man skal. Takk for muligheten av å vinne

Sussie sa...

Jag är gärna med på er blogcandy. Jag har lagt in bild och länkat hit från min sidebar.

Unknown sa...

j'aime les papiers pion, je le dis haut et fort sur facebook et sur mon blog ...http://www.cartes-en-scrapbooking.com/article-les-papiers-pions-112603747.html .
merci pour ce jeu , j'aimerai tellement gagner .en france on pas pas beaucoup de revendeur et pas beaucoup de choix ...Merci

Agneta Lundbäck Sjölin sa...

Oj Oj, så mycket fint man kan vinna , nu har jag gjort allt man skulle och länkat i min sidebar , jag är redan följare av dig...
nu hoppas jag bara på lite tur..
kram
Agneta

Camilla sa...

da har jeg blogget, likt og liker på FB:D
*krysser fingrene*

Kari sa...

Så flott!!
Takk for muligheten til å vinne!
Klem,Kari :)

Cathrin sa...

OiOiOi, for en julegave dette blir for en heldig vinner! Denne kunne jeg ikke la gå ifra meg, stor Pion Design-fan som jeg er. Har utført alle gjortene, så da er det bare å krysse fingrer og tær!
Tusen takk for muligheten til å delta!
Ha en flotters adventshelg!
-Cathrin-

Kitika sa...

It's a great giveaway!!Thanks for the chance to win so yummy candy.
I I'v posted your treasures on my sidebar & like you on FB!

Anne Gro sa...

Snakk om julegave!! Så snillt av dere. Jeg prøver gjerne lykken min. Har linket i sidebaren,skrevet innlegg og følger er jeg allerede :) Ønsker dere en flott adventstid! klem

Sannekreativ sa...

Det er en vild og super lækker GiveAway. Den vil jeg gerne være med på. Jeg har lagt billede i min sidebar, og lavet et indlæg. Jeg er følger. og her en kommentar. Tak for chancen.
KH Sanne

Nina sa...

For en kjempeflott give away !
Jeg krysser fingrene så hardt jeg kan.
Er allerede følger og har lagt inn i side bar + eget innlegg
:-) Nina

http://ninashobby.blogspot.no/2012/12/papirplanetens-give-away.html

ellen.fossli sa...

Nærmer seg nå,og holder fortsatt fingre knyttet for alle gode ting er tre <3

ellen.fossli sa...

Spennende spennende spennende, 3 dager igjen :) :) :)

Sol sa...

Fantastisk Giveaway.. har hatt bilde med direktelink i bloggen hele tiden.. Men hadde visst glemt av å melde meg på.. Å lage innlegg i bloggen.. Det har jeg nå gjort! :o)
Riktig God Jul til alle! :o)