tirsdag 25. desember 2012

Vinner av GiveAway´en fra DT

Heisann

- tusen takk for all reklame og publisitet 

Vinner av GiveAwayen er 

med følgende kommentar i bloggen:
Blogger ellen.fossli sa...
WOW WOW WOW, for en helt utrolig giveaway, måtte bare kaste meg over den når jeg tittet innom her i dag <3 En kjempe blogg, mye fint og ikke minst fantastisk butikk <3<3<3
Men tilbake til GIVEAWAYen, den hadde vært noe, 80 ark <3<3<3 PION <3<3<3 KRYSSER FINGRE TÆR JA ALT HER JEG LIGGER ;) Denne gangen håper jeg virkelig det går min vei :) :) :)
15:03 8. november 2012
 Slett
Her er hva du har vunnet:


Giveaway inneholder: 
24 ulike design x 2 fra 6x6 ark fra "Från mitt hjerte"
16 ulike design x 2 fra 6x6 ark fra "Minnenas Atelje"
- altså 40 ulike 6x6 (totalt 80 stk til 1 heldig vinner)


Her er det: 
blomster, store og små halvperler, blader, 
sommerfugl album, mini klesklyper, brades,  mm.
Gratulerer så mye ELLEN - send adressen din til kortkreasjoner@gmail.com

Klem fra Papirplaneten DT

7 kommentarer:

ellen.fossli sa...

Wow wow wow igjen!!!!! Denne gange er det for at jeg VANT. Dette var moro det! Tusen tusen tusen takk <3<3 Nå gleder jeg meg nå :) Melding med adressen min er sendt :):)

ellen.fossli sa...

Wow wow wow igjen!!!!! Denne gange er det for at jeg VANT. Dette var moro det! Tusen tusen tusen takk <3<3 Nå gleder jeg meg nå :) Melding med adressen min er sendt :):)

Nina sa...

Gratulerer så mye til den heldige vinner !

Riktig God jul

:-) Nina

Heidi sa...

Gratulerer så mye, Ellen! Det var stort etter så mye motgang som det har vært i høst og vinter. Kos deg masse med pakken!!!! :-D

Sivic sa...

Gratulerer!!

Ida / Little sa...

Gratulerer Ellen! :)

anette_s sa...

Dette fortjente du Ellen!
:))))