torsdag 25. april 2013

Papirplanetens Magnolia Utfordring #1

Heisann og velkommen alle sammen

I dag er det 01.april - men ingen spøk - for Papirplaneten starter nemlig sin egen månedlige Magnolia utfordringer.

Hver utfordring er sponset av Papirplaneten og premien inneholder at du kan velge deg enten Tilda eller Edwin stempel i nettbutikken 



I tillegg til oss DT´er
Anja (Teamleder)

har vi nå fått nye DT´er til å bli med oss på ikke bare åpningen av Magnoliautfordringene, men de skal også delta med oss hver måned fremover 

****
**
*

Anne
Jeg heter Anne og er en 73 modell. Bor i Horten i Vestfold med mine to gutter på 13 og 8 år, og med to gutter i hus blir det aktive dager. Det er derfor stor glede når jeg kan sette meg ved scrappepulten og nyte tiden MIN :)
Det blir mest kort og andre småprosjekter fra meg, men plutselig kan det dukke opp en LO også. Stilen min vil jeg nok si er ......enkel :)
Jeg er også i designteamet til Papirdokkene, og nå gleder meg til mye Magnoliainspirasjon fremover her inne♥

Anita

AnitaJeg heter Anita er en 72 modell frå Førde. Bor sammen med samboer og 3 barn. Jeg begynte aktivt med stempel og papir for ca. 2 år siden. Oppdaget Promarker 3-4 måneder senere, og har siden vert hekta. Lager for det meste kort, gave-esker, og tags.  

Stilen min er blandet, for jeg bare "må" prøve ut nye teknikker og media,  men jeg havner som regel tilbake til et litt sart uttrykk med blonder, stash og egen-farget motiv.  Min verden!


Elin
Hei! Jeg heter Elin, og bor i Hamar, Hedmark. Jeg begynte med kortlaging for nesten to år siden, fordi jeg ville lage litt spesielle invitasjoner til konfirmasjon. I løpet av kort tid hadde jeg funnet en helt ny verden av papir, blomster og stæsj jeg bare kunne ane mulighetene i. Kort sagt - jeg ble hekta. Jeg lager stort sett kort, men også andre papirting. Jeg har ingen spesiell stil, men lager alt fra vintage til skarpe farger. Jeg fargelegger med ProMarkere og Distress Ink, og er også medlem av designteamene til ProMarker Norge og Fussy and Fancy Friday Challenge. Jeg har en forkjærlighet for Magnolia sine stempler, og gleder meg derfor stort til å bidra her på Papirplaneten sine Magnolia-utfordringer!

Kom gjerne en tur inn i bloggen min:

Gry
Hei! Jeg heter Gry og er 78-modell. Jeg er bosatt i Halden sammen med mann og 4 barn!
Papirhobbyen kom inn i livet mitt for rundt 6 år siden og Promarkers for rundt 3. I det øyeblikket jeg prøvde Promarkers var jeg solgt og har gjort mitt beste til å samle inn de fleste nyanser :-), etterhvert har det kommet en del Flexmarkers i samlingen også. 
Jeg liker å prøve nye kort-maler, men tida strekker ikke bestandig til....
Gleder meg til å starte som DT på Papirplanetens Magnolia utfordringer! Ellers er jeg DT for Promarker Norge, Sweet Pea og Sans Design

Her finner dere bloggen min:
http://daisys-side.blogspot.no/


Stine


Hei! Jeg heter Stine og er en 75 modell som bor på Jømna ved Elverum, Hedmark, sammen med min mann og fosterdatter tillegg til 2 hunder og en katt. For 4 år siden ble jeg introdusert til scrapbooking og har storkost meg siden. Jeg lager mest kort, men ett og annet prosjekt kan også dukke opp. Jeg fargelegger med både Prismacolor blyanter og Pro/Flexmarkere, noe jeg storkoser meg med. Jeg er med i designteamet til ProMarkerNorge. Jeg gleder meg masse til å være med å bidra her på Papirplanetens Magnoliautfordringer!



Hei, jeg er 73- modell og bor i Bærum i Akershus sammen med min lille familie bestående av verdens beste samboer og livsglade datter på snart 7 år. Jeg begynte å scrappe da jeg gikk gravid, da var det stort sett lo'er. Nå er det mest kort jeg lager. Jeg trives best med copicstusjer eller pensler og distress ink mellom hendene- det er det nærmeste jeg kommer meditasjon! 
Jeg er for tiden med i DT hos Midweek Magnolias, Anonyme Scrappere og bladet Ett Trykk. 
Jeg elsker Magnolia stemplene, så denne utfordringsbloggen er midt i blinken for meg. Jeg gleder meg til masse gjensidig inspirasjon!

Velkommen til en titt i bloggen min:


 
Jeg heter Elin og er oppvokst i landlige omgivelser i Oslo, men har bodd i flere byer andre steder i verden både før og etter grunnskolen, så det er mange steder som er hjemme. Jeg begynte å lage kort høsten 2010 da jeg kjøpte mine første Copics. Da var det ingen vei tilbake, og jeg skal innrømme at samlingen min har vokst til 350 tusjer siden den gang. Jeg er sertifisert Copic-designer, og det er stort sett fargelagte motiver på mine kort, i tillegg til masse mønsterark, bazzill og pynt på alle sider. Av og til lager jeg noe HELT annet, men det er med en Copic-tusj i hånden jeg trives best. Da passer det bra med en utfordringsblogg der fargelegging av Magnolia-motiver står i fokus, jeg gleder meg til masse inspirasjon! 


Jeg er en 22 år gammel jente som heter Henrikke. Jeg er lærer på en barneskole i Ålesund og driver med kortlaging, spinning og håndball på fritiden. For 5 år siden da jeg begynte med scrapping, ante jeg virkelig ikke hvilken verden som fantes der ute. Mine favoritter er rosa, blonder, copics og distress-inks, blå, blomster, stempel og hamptråd.

****
**
*

WOW

Hva sier dere ?? Dette må da by på "inspirasjon til tusen"


Utfordringene er som nevnt hver måned, og vil foregå her i Papirplanetens blogg
- Vi håper at alle som har en ørliten forkjærlighet for Magnolia vil delta hos oss
- hva du fargelegger med er ikke viktig, men du må ha Magnoliamotiv på ditt kort/kreasjon
- Bruk gjerne eldre som nye Magnolia´er

Den første oppgaven er følgende
# 1 - Alt er lov

Premien er sponset av Papirplaneten.no og er 3 valgfrie Magnolia Tilda/Edwin motiv fra nettbutikken


Her kommer DT sine kreasjoner

Anja

Motivet er fargelagt med ProMarkers


Anne:
En hjerteformet dørkrans i vårens lyse farger, og ei vakker Tilda som ønsker velkommen♥

Tilda er fargelagt med Distress Markers♥



Tilda er fargelagt med distress reinkere


Anita: 

Tilda er fargelagt med Promarker


Tilda er fargelagt med ProMarkers


Tilda er fargelagt med distress ink pads og markere.

Julekort fra meg, aldri for tidlig å begynne :-)

Tilda er fargelagt med Promarkers & Flexmarkers


Lilyrose the Dragon er fargelagt med Copics. I tillegg til fargene under har jeg brukt B90, som er en farge jeg har laget selv.


Tilda fra "With Love"-kolleksjonen maskert sammen med stempel fra KaBoks, fargelagt med Copics. 





Tilda er fargelagt med Prisma Color fargeblyanter på kraftkartong.

Håper du og ble litt inspirert til å hente frem en av dine favoritt-Magnoliamotiv, eller ett nytt ubrukt ett. Uansett hva du velger håper vi å se din kreasjon her innen 25. april kl 19.00


2 kommentarer:

Ellen sa...

wooow..GRATULERER så masse til alle dere dyktige jenter i DT og med ny norsk Magnolia utfordringsblogg♥♥!, !:) gleder meg til å følge dere, og forhåpentligvis få deltatt med noe hos dere også!;)
Lekre DT bidrag, men det var jo ingen suprice når jeg så dette flotte sammensatte knippe av et DT♥!!!:)
Masse lykke til!
Klem fra Ellen

Jill sa...

Fantastiske flotte bidrag fra hver og en av dere ♥
Gleder meg til å følge dere jenter og til å delta på flotte utfordringer!
Ha en fin uke
Klem fra Jill