søndag 1. september 2013

Papirplanetens Magnoliautfordring #5

Velkommen velkommen

Og igjen - tusen takk til alle dere som har deltatt hos oss i sommer


Papirplanetens Magnolia Utfordring #5
Oppgave:
*Bruk ett av de aller første Magnolia´ne dine*
Og vis gjerne den "gamle" utgaven opp i mot din nye versjon

Det har vi utfordret DT til også å gjøre


Ble veldig usikker fra når dette kortet er i fra (2009 tror jeg)

Og her er 2013 utgaven
Begge to er fargelagt med ProMarkers

Anette
 
Hmm, ja.. Dette er mitt første kort laget med eget Magnolia stempel.
Beklager den dårlige bilde kvaliteten. Kortet ble laget 2010/11.


Og her kommer utgaven i 2013 modell ala Anette ;)
Tilda og Edwin er fargelagt med ProMarkers.



Elin V

Jeg hamstret Magnolia-motiver da jeg begynte å scrappe høsten 2010, så jeg har mange motiver som er ca. like gamle. Det gikk stort sett i julekort, og dette er et av de aller første jeg lagde i slutten av oktober 2010.

Dagens Tilda ser litt annerledes ut - og bra er jo det, det hadde ikke vært like stas å fargelegge hvis man ikke hadde sett fremgang på nesten tre år. Motivet heter Unwrapped Tilda og som vanlig er det fargelagt med Copics. I tillegg til fargene under har jeg brukt en selvlaget farge: BG71. 


Elizabeth

Her er et kort jeg laget med et av mine aller første Magnolia stempler. Dette er fra 2007:



Her er dagens utgave. Litt fremgang har det vært med distress ink'en! Jeg har brukt Tattered rose og vintage photo til hud, velvet rose og  black soot til det rosa og black soot til skygger og bakgrunn.





Elin

Her er et kort jeg lagde like etter jeg startet med kortlaging, med det aller første Magnoliamotivet jeg kjøpte meg.


Og her er dagens versjon:



Begge er fargelagt med ProMarkers.

Anne:
Huff og huff.....langt nede i brukesikkemereboksen fant jeg stempelet, og laaaangt bak i bloggen fant jeg bilde :)
Dette var mitt andre kort etter jeg startet med papir........Og jeg slo likegodt til med et kaffefilterkort.
Motivet er fargelagt med fargeblyanter.....

2008

2013
Andre gang stempelet er i bruk, om ikke mindre er nå ihvertfall bildekvaliteten bedre :)
C&S denne gang, og motiv er farget med copic.



Anita

 Første er fra februar 2012, farga med Promarker da også, men var ganske fersk i faget.



Hud: Coral, Sunnkissed Pink og Blush, Hår: Auburn (F), Terracotta og Ginger.  Kjole: Aubergine, Plum Preserve, Plum og Tropical Orchid


WOW - er vel ett passende ord :)

jeg syns dette er kjempe morro, rett og slett kjempe morro!
Håper dere også vil ta ett dypdykk i arkivet.

Vi i DT gleder oss enormt til å se hva du har funnet frem av godsaker

*Frist for å levere er 25. september kl 19.00



3 kommentarer:

Lene sa...

For en morsom utfordring. Når man setter kortene opp mot hverandre på den måten er det lett å se hvordan man har utviklet seg. Skal se om jeg finner mitt første kort med mitt første Magnolia. Og prøve det ut. Tror i allefall aldri jeg ga det bort til noen...Kjempe flotte kort fra DT :) Ha en fin søndag. Klem, Lene

Karen Elise sa...

Så morsom utfordring og så gøy å se både det gamle og nye kortet til alle i DT! Gøy å se hvordan alle har utviklet både fargeleggingen og kortstilen! Håper jeg får tid til å delta :)
:) Karen Elise

Jill sa...

Dette var knallmorsomt!!
Herlighet så utrolig dere har utviklet dere. Flinke da også, men hakket enda bedre nå!
Tusen takk for at dere deler ♥
Stor klem fra Jill